Какво трябва да е различно през 2022г.

Вчера ми хрумна идея за едни финални статии, които да излязат на прочит преди да е настъпила 2022г. Мислех да ги пусна ден по ден преди 31ви, но ръцете ме сърбят, а мозъкът ми работи 24/7.

Смея да си призная, че 2021 година не беше “моята година”, донесе ми толкова препядствия, толкова уроци и толкова новости, че на моменти сядам в ъгъла на леглото и се питам:”Бе, Ивелина, как успя да се справиш без да рухнеш?”. Да, хора, всички ние имаме такива моменти, такива перипети и такива изпитания. И не е лошо, че ни разтройват, че ни връщат назад, че ни водят до зависимости, че ни изхабяват, че ни отдръпват от хората. Всеки от нас, при подобна ситуация, открива някакво моментно “решение”, което пак го води до онова ВЯРНОТО и НЕГОВОТО прозрение.

Питате се какво трябва да е различно през 2022г.? Сигурна съм!

Моето първо желание за 2022-ра, ще е да НЕ попадам в токсични среди, да си затворя очите и да си представя, че всичко е розово, че има бананс и мир. Да обърна повече внимание на себе си и да слушам вътрешния си глас. Да показвам ЛЮБОВ, да се науча да казвам “НЕ” и да ценя работата си, без да се прекланям пред чуждото мнение или порицание.

Какво трябва да е различно питам и вас?! Споделете, покажете, ако трябва изкрещете! Важно е да бъдем чути!

И.

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.